Радість можна знайти лише у творчості - все інше тлінне і незначуще. - А. Коні

Положення про школу тф

ПОЛОЖЕННЯ
про школу творчого філолога

  1. Загальні положення
1.1.Школа творчого філолога об’єднує педагогів (учителів англійської мови), що цікавляться певною науково-методичною проблемою (“Удосконалення вчительської майстерності шляхом впровадження сучасних технологій” ) та бажають її дослідити.
1.2.Школа творчого філолога є самостійною ланкою методичної роботи й суб’єктом внутрішньошкільного управління.

  1. Завдання школи творчого філолога
2.1.Вивчення певної науково-методичної проблеми, висування гіпотези й апробація в практичній  роботі вчителя інновацій, з допомогою яких можна розв’язати проблему.
2.2.Відстеження результативності роботи під час експерименту й вироблення рекомендацій для педагогів.
2.3.Узагальнення результатів роботи, їх оприлюднення.
2.4.Сприяння професійному зростанню педагогів.

  1. Організація роботи
3.1.Школу творчого філолога очолює один з її членів.
3.2.Керівником школи є педагог, який глибоко цікавиться науково-методичною проблемою.
3.3.Школа творчого філолога складає план роботи, який передбачає формування й теоретичне обґрунтування гіпотези, дослідження і відстеження результатів діяльності.
3.4.Засідання школи творчого філолога проводяться в дистанційному режимі протягом навчального року через власний веб-ресурс (блог).

  1. Документація і звітність
4.1.План школи творчого філолога складається методистом РМК, затверджується  завідуючою РМК.
4.2.План роботи школи творчого філолога розміщено на веб-ресурсі методичного формування.
4.3.Питання, що вивчаються, обговорюються та фіксуються на веб-ресурсі.
4.4.Напрацьовані матеріали узагальнюються керівником школи творчого філолога.
4.5.Аналіз діяльності школи творчого філолога розглядається на засіданнях методичної ради наприкінці року чи після завершення роботи методичного формування.

5.  Обовязки і права членів школи творчого філолога
5.1.Вивчення інновацій та їх апробація в навчальному закладі впродовж навчального року чи кількох навчальних років.
5.2.Якісна підготовка дидактичних матеріалів.
5.3.Ознайомлення з перебігом і результатами своєї роботи.


Немає коментарів:

Дописати коментар