ПОЛОЖЕННЯ
про школу творчого філолога
- Загальні положення
1.1.Школа
творчого філолога об’єднує педагогів (учителів англійської мови), що
цікавляться певною науково-методичною проблемою (“Удосконалення
вчительської майстерності шляхом впровадження сучасних технологій” ) та бажають
її дослідити.
1.2.Школа творчого філолога є
самостійною ланкою методичної роботи й суб’єктом внутрішньошкільного
управління.
- Завдання школи творчого філолога
2.1.Вивчення певної науково-методичної
проблеми, висування гіпотези й апробація в практичній роботі вчителя інновацій, з допомогою яких
можна розв’язати проблему.
2.2.Відстеження результативності
роботи під час експерименту й вироблення рекомендацій для педагогів.
2.3.Узагальнення результатів роботи,
їх оприлюднення.
2.4.Сприяння професійному зростанню
педагогів.
- Організація роботи
3.1.Школу творчого філолога
очолює один з її членів.
3.2.Керівником школи є педагог,
який глибоко цікавиться науково-методичною проблемою.
3.3.Школа творчого філолога
складає план роботи, який передбачає формування й теоретичне обґрунтування
гіпотези, дослідження і відстеження результатів діяльності.
3.4.Засідання школи творчого
філолога проводяться в дистанційному режимі протягом навчального року через
власний веб-ресурс (блог).
- Документація і звітність
4.1.План школи творчого філолога складається
методистом РМК, затверджується завідуючою
РМК.
4.2.План роботи школи творчого філолога розміщено
на веб-ресурсі методичного формування.
4.3.Питання, що вивчаються, обговорюються
та фіксуються на веб-ресурсі.
4.4.Напрацьовані матеріали узагальнюються
керівником школи творчого філолога.
4.5.Аналіз діяльності школи творчого
філолога розглядається на засіданнях методичної ради наприкінці року чи після завершення
роботи методичного формування.
5. Обов’язки і права членів школи творчого філолога
5.1.Вивчення інновацій та їх апробація в
навчальному закладі впродовж навчального року чи кількох навчальних років.
5.2.Якісна підготовка дидактичних
матеріалів.
5.3.Ознайомлення з перебігом і результатами своєї роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар